Alýntý iNFeRNo Nickli Üyeden Alýntý Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için týklayýnýz
4 hane içerde kuzu gibi yatýyor hocam . ne yapsam arasammý ? arasam bile ödeme yaparlar mý ?
Erdal hocam haklý kardeþim yani 25$ veriyorsun sana e posta hizmeti ödüyorlar ancak ben o kadar kazanamadýðým için benim e postama botlar bile cevap vermicek sanýrým

---------- Mesaj eklendi 17:07 ---------- Önceki Mesaj Eklendi 17:06 ----------

Alýntý Erdal Celebi Nickli Üyeden Alýntý Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için týklayýnýz
Kanalini gonder inceleyim, oyun ise bizim aga aliriz... Adsense konusun agelince, bazi forumlarda oyle seyler diyorlar ki, agzi olan konusuyor. Adsense elbetteki tek tika ses etmiyor ancak bu durum bakildigi gibi degil... Mesela ben gun icinde 2 kez tikladigim oldu bu yuzden reklami en ustte aldim, foruma girdigimde konuya tikliyorum, ana sayfadaki bazi seyler sonradan geliyor, onlar geldiginde sayfa kayiyor ve tikladigim yere reklam geliyor... Bazen bildiriyorum bazen bildirmiyorum... Henuz hic birsey olmadi, en fazla ya o tiklamalarin kazanclarini dusmuslerdir veya umursamamislardir. Ama soylede olabilir bu durum, ozellikle yeni hesaplarda... Tek tikla dahi kapatabilirler hesabinizi, ben yanlislikla dahi olsa tiklamamaya ozen gosterin, hadi tikladiniz... Birkezden birsey olmaz demeyin, gecersiz tik bildirimi yapin diyorum. Yani hersey olabilir, olmazda diyemeyiz, olurda diyemeyiz ve eger 30 gun kapattilarsa, 30 gunden actiramazsin... Eger hesabini degilde, reklam cikmasini engellediler ise ve gerekce olarak senin tiklamani gosterdilerse 30 gun sonra acilir fakat hesabiyin basina gelen tam olarak nedir ?
Hocam erdal hocam hesabým kapatýlmadý þuandada hesaba video yükleyebiliyorum sadece para kazanma kýsmýna kýrmýzý ýþýk verdiler hesap askýda gözüküyor ve reklamlar çýkmýyor :/