ya bunu sormanda gerek yokdu bak þimdi kardeþ sen videoyu yükleyince büyük ihtimalle eþleþen video diye ünlem gelicek sende o dosyayý göndericeksin
Bilgilendirme: Bu Konu 3981 gün önce açýldý. Eðer durumunuz doðrudan konu sahibini ilgilendiriyor ise konu sahibini etiketleyin ( @kullanýcý_adý ) þeklinde yada daha güncel konulara bakýn.
ya bunu sormanda gerek yokdu bak þimdi kardeþ sen videoyu yükleyince büyük ihtimalle eþleþen video diye ünlem gelicek sende o dosyayý göndericeksin
Özgün bir kanal açmak istiyorum anime amv leriyle ama þarký telifi oluyor bunu görüp amvlerde telif yememek için neler yapýlmalý pm atarsanýz sevinirim :embrassed:
Þu anda 1 kullanýcý bu konuyu görüntülüyor. (0 kayýtlý ve 1 misafir)