bunun cevabini YT den alacagiz, hafta ici bir soru yonergesi iletiriz artik...PxX Nickli Üyeden Alýntý Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için týklayýnýz
Bilgilendirme: Bu Konu 3986 gün önce açýldý. Eðer durumunuz doðrudan konu sahibini ilgilendiriyor ise konu sahibini etiketleyin ( @kullanýcý_adý ) þeklinde yada daha güncel konulara bakýn.
bunun cevabini YT den alacagiz, hafta ici bir soru yonergesi iletiriz artik...PxX Nickli Üyeden Alýntý Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için týklayýnýz
ERDAL CELEBI KIMDIR ? SENDE BENI TANIMAYA BASLA
Cahille girme munakasaya..Ya sinirini ziplatir tavana..! Ya da yazýk olur Adabina...
Danýþmanlýk Hizmeti ve Diðer YouTube Konularý Ýçin BURADAN Ýletiþim Saðlayýn
benimde iki senelik adsensem baðlý oduðu gmailime hiçbir zaman kanal açmadým..bu sorunu baya yaþayan var.inþallah net biþey öðreniriz
Aklýma þöyle bir durum geliyor, belli baþlý adsenseler karalisteye alýnmýþ olabilir bu durumdan kaynaklý da belli tarihlerden sonra açýlan kanallar adsense e baðlandýðý an uçuyor veya 1 gün içinde..Erdal Celebi Nickli Üyeden Alýntý Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için týklayýnýz
Olabilirde ama bu kara liste olayi ise cok acimasiz olmalilarPxX Nickli Üyeden Alýntý Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için týklayýnýz
![]()
ERDAL CELEBI KIMDIR ? SENDE BENI TANIMAYA BASLA
Cahille girme munakasaya..Ya sinirini ziplatir tavana..! Ya da yazýk olur Adabina...
Danýþmanlýk Hizmeti ve Diðer YouTube Konularý Ýçin BURADAN Ýletiþim Saðlayýn
Þu anda 1 kullanýcý bu konuyu görüntülüyor. (0 kayýtlý ve 1 misafir)