malesef hocam denemedim de aklýmda biraz fikir var.Kaliteli ve yt de olmayan videolarý çekip atarsanýz birde sosyal platformlarda paylaþým yaparsanýz tutar.
Bilgilendirme: Bu Konu 4033 gün önce açýldý. Eðer durumunuz doðrudan konu sahibini ilgilendiriyor ise konu sahibini etiketleyin ( @kullanýcý_adý ) þeklinde yada daha güncel konulara bakýn.
malesef hocam denemedim de aklýmda biraz fikir var.Kaliteli ve yt de olmayan videolarý çekip atarsanýz birde sosyal platformlarda paylaþým yaparsanýz tutar.
Þu anda 1 kullanýcý bu konuyu görüntülüyor. (0 kayýtlý ve 1 misafir)