HD hocam.
Bilgilendirme: Bu Konu 4084 gün önce açýldý. Eðer durumunuz doðrudan konu sahibini ilgilendiriyor ise konu sahibini etiketleyin ( @kullanýcý_adý ) þeklinde yada daha güncel konulara bakýn.
HD hocam.
Hadi ya, ben video çýktýsý alýrken onlarý önemsemiyordum, kýsa render alýcam diye standart çözünürlüükte alýyodum, demek hd olmasýnýn da faydasý var hemi..ABC Nickli Üyeden Alýntý Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için týklayýnýz
Þu anda 1 kullanýcý bu konuyu görüntülüyor. (0 kayýtlý ve 1 misafir)