User Tag List

Teşekkür Teşekkür:  0
Beğenen Beğenen:  2
Beğenmeyen Beğenmeyen:  0
Sayfa 2 Toplam 5 Sayfadan BirinciBirinci 12345 SonuncuSonuncu
Toplam 48 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: 1.5 Senenin Sonunda BAŞARI! - 10.000 Abone

  1. #11
    Erdal Celebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14-07-2014
    Nereden
    Hollanda
    Yaş
    31
    Mesajlar
    10,935
    Tecrübe Puanı
    10
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı erengk Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Hocam yardımın için teşekkürler, Google+ olayını anlamadım yanlız. Google+ ile ilgili bilgilendirirmisin beni şuanda videolarımın görüntülenme kaynağı önerilen videolar olarak görünüyor son zamanlarda bazı videolarımın patlamaları nedeni ile kanalımda abone sayısında yükselme yaşandı bahsettiğin gibi kanalımda referans vs. yok (olayı anlamadım) gruplarda da paylaşmıyorum videolarımı
    Valla 3 gundur uykusuzum, baska kanalmi inceledim, senin ki bilmiyorum ama suan o gordugum Google+ ziyaretcilerini goremiyorum ve izledigim 4 videonun etiketlerinde bence guzel. Yani kusur yok ben senin kanalini yarin birdaha inceleyim dinlenmis bir vaziyette, Google+ ya gelince...

    Profiline eklemissin zaten Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    SPAM Calisiyorum diyenler, SPAM yapmiyorsunuz. Caliyorsunuz... Yaptiginiz sey HIRSIZLIKTIR.
    Forum Kurallarimizi Mutlaka Gozden Gecerin.!!
    ERDAL CELEBI KIMDIR ? SENDE BENI TANIMAYA BASLA

    OZEL OLMAYAN OZEL MESAJLAR ATMAYIN. HER YERDE CEVABI OLAN SORULARI LUTFEN SORMAYIN

    Dusmanin Senden Korkuyorsa, Hata Yapmaya Mahkumdur.
    Cahille girme munakasaya..Ya sinirini ziplatir tavana..! Ya da yazık olur Adabina...
    Ne Tuhaf İnsanlar Var... Çıkarları Uğruna Yapın Dedikleri Şeyleri Yine Çıkarları Uğruna Yapmayın Diyor.

  2. #12
    Erdal Celebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14-07-2014
    Nereden
    Hollanda
    Yaş
    31
    Mesajlar
    10,935
    Tecrübe Puanı
    10
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı Oyunolog Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Şu Seoyu başaramıyorum abi ya. Bana yeni atacağım videoda yardımcı olur musun ??

    - Bu arada @Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız abi. Başarılarının devamını dilerim. Biraz senin konuşmandan ilham aldım. Teşekkür de etmek istiyorum.. Konuşmanız hoşuma gitti. Montajlar da hoş. Eline sağlık. Videoların hoş...
    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız adresini kanalina yonetici olarak ekle, en son yukledigin video'yu duzenleyim
    SPAM Calisiyorum diyenler, SPAM yapmiyorsunuz. Caliyorsunuz... Yaptiginiz sey HIRSIZLIKTIR.
    Forum Kurallarimizi Mutlaka Gozden Gecerin.!!
    ERDAL CELEBI KIMDIR ? SENDE BENI TANIMAYA BASLA

    OZEL OLMAYAN OZEL MESAJLAR ATMAYIN. HER YERDE CEVABI OLAN SORULARI LUTFEN SORMAYIN

    Dusmanin Senden Korkuyorsa, Hata Yapmaya Mahkumdur.
    Cahille girme munakasaya..Ya sinirini ziplatir tavana..! Ya da yazık olur Adabina...
    Ne Tuhaf İnsanlar Var... Çıkarları Uğruna Yapın Dedikleri Şeyleri Yine Çıkarları Uğruna Yapmayın Diyor.

  3. #13
    Standart Üye Oyunolog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28-07-2016
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    287
    Tecrübe Puanı
    16
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı Erdal Celebi Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız adresini kanalina yonetici olarak ekle, en son yukledigin video'yu duzenleyim
    Hocam bir dakika nasıl ekleyeceğimi öğreneyim
    ------
    Yönetici eklemeyi bulamadım yeni olarak. Gerek yok gerçi Hocam ben ağlamama challenge videosu çektim. Onun başlığını ne yapabilirim ? Bir de son videonun başlığı hakkında yardım ederseniz sevinirim. Teşekkürler.. @Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Konu Oyunolog tarafından (19-08-2016 Saat 02:25 ) değiştirilmiştir.
    Hiçbir şey.

  4. #14
    Erdal Celebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14-07-2014
    Nereden
    Hollanda
    Yaş
    31
    Mesajlar
    10,935
    Tecrübe Puanı
    10
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı Oyunolog Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Hocam bir dakika nasıl ekleyeceğimi öğreneyim
    ------
    Yönetici eklemeyi bulamadım yeni olarak. Gerek yok gerçi Hocam ben ağlamama challenge videosu çektim. Onun başlığını ne yapabilirim ? Bir de son videonun başlığı hakkında yardım ederseniz sevinirim. Teşekkürler.. @<a href="http://www.ytdestek.com/members/2.html" target="_blank">Erdal Celebi</a>
    Bu video ile ogrenebilirsin, kanalin alt kanal ise bu islemi yapabilirsin degilse ekleyemezsin, video'da ana kanali alt kanal yapmada anlatiliyor.

    Az sonra bakacagim videona.


    SPAM Calisiyorum diyenler, SPAM yapmiyorsunuz. Caliyorsunuz... Yaptiginiz sey HIRSIZLIKTIR.
    Forum Kurallarimizi Mutlaka Gozden Gecerin.!!
    ERDAL CELEBI KIMDIR ? SENDE BENI TANIMAYA BASLA

    OZEL OLMAYAN OZEL MESAJLAR ATMAYIN. HER YERDE CEVABI OLAN SORULARI LUTFEN SORMAYIN

    Dusmanin Senden Korkuyorsa, Hata Yapmaya Mahkumdur.
    Cahille girme munakasaya..Ya sinirini ziplatir tavana..! Ya da yazık olur Adabina...
    Ne Tuhaf İnsanlar Var... Çıkarları Uğruna Yapın Dedikleri Şeyleri Yine Çıkarları Uğruna Yapmayın Diyor.

  5. #15
    Standart Üye Oyunolog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28-07-2016
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    287
    Tecrübe Puanı
    16
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı Erdal Celebi Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Bu video ile ogrenebilirsin, kanalin alt kanal ise bu islemi yapabilirsin degilse ekleyemezsin, video'da ana kanali alt kanal yapmada anlatiliyor.

    Az sonra bakacagim videona.


    Aslında benim etiketler iyi hocam. Hepsini sitelerden google trend kısımlarından alıyorum onda sıkıntı yok. Şu başlıkları düzenlemem lazım sadece. Onları söyleseniz yeter. Son videoma baya izlenme gelmiş aslında onu daha çok izlendirmem lazım Diğer video daha yayınlanmadı. Yöneticiye gerek yok ya (Güvenmemezlik değil gerek yok )
    Hiçbir şey.

  6. #16
    Erdal Celebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14-07-2014
    Nereden
    Hollanda
    Yaş
    31
    Mesajlar
    10,935
    Tecrübe Puanı
    10
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı Oyunolog Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Hocam bir dakika nasıl ekleyeceğimi öğreneyim
    ------
    Yönetici eklemeyi bulamadım yeni olarak. Gerek yok gerçi Hocam ben ağlamama challenge videosu çektim. Onun başlığını ne yapabilirim ? Bir de son videonun başlığı hakkında yardım ederseniz sevinirim. Teşekkürler.. @Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Bu arada o tarz videolar yapmani istemem, onu zaten yapiyorlar, baskalarinin yaptigi seyi yapma, farkli seyler yap, degisik seyler uret. Ama illa yapacagim diyorsan,

    Baslik: "Aglamama Mucadelesi | En Duygusal Video"
    Etiket: Aglamama Challenge,En Duygusal Video,Aglama,Challenge,Aglamama Mucadelesi,Aglamak,Ayrilik,Huzun,Uzuntu,Mutsuzluk,

    Turkce karakterleri duzenlersin artik, valla arkadaslar forumda online gorunup'de cevap vermez isem bilin ki uyuya kalmisimdir. @Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız tam olarak istedigin seyimi cevapladim bilmiyorum ama baslik etiket boyl ebirsey dene iste aciklamayada konuyla ilgili bir siir yaz, on numara bes yildiz olur.
    SPAM Calisiyorum diyenler, SPAM yapmiyorsunuz. Caliyorsunuz... Yaptiginiz sey HIRSIZLIKTIR.
    Forum Kurallarimizi Mutlaka Gozden Gecerin.!!
    ERDAL CELEBI KIMDIR ? SENDE BENI TANIMAYA BASLA

    OZEL OLMAYAN OZEL MESAJLAR ATMAYIN. HER YERDE CEVABI OLAN SORULARI LUTFEN SORMAYIN

    Dusmanin Senden Korkuyorsa, Hata Yapmaya Mahkumdur.
    Cahille girme munakasaya..Ya sinirini ziplatir tavana..! Ya da yazık olur Adabina...
    Ne Tuhaf İnsanlar Var... Çıkarları Uğruna Yapın Dedikleri Şeyleri Yine Çıkarları Uğruna Yapmayın Diyor.

  7. #17
    Erdal Celebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14-07-2014
    Nereden
    Hollanda
    Yaş
    31
    Mesajlar
    10,935
    Tecrübe Puanı
    10
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı Oyunolog Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Aslında benim etiketler iyi hocam. Hepsini sitelerden google trend kısımlarından alıyorum onda sıkıntı yok. Şu başlıkları düzenlemem lazım sadece. Onları söyleseniz yeter. Son videoma baya izlenme gelmiş aslında onu daha çok izlendirmem lazım Diğer video daha yayınlanmadı. Yöneticiye gerek yok ya (Güvenmemezlik değil gerek yok )
    Yapman icin atmadim, ogrenmen icin attim videoyu bird eben oyle seylere takilmam, ister guven ister guvenme, verirsen birseyler yapmay acalisirim, vermezsen yapamam olay bu
    SPAM Calisiyorum diyenler, SPAM yapmiyorsunuz. Caliyorsunuz... Yaptiginiz sey HIRSIZLIKTIR.
    Forum Kurallarimizi Mutlaka Gozden Gecerin.!!
    ERDAL CELEBI KIMDIR ? SENDE BENI TANIMAYA BASLA

    OZEL OLMAYAN OZEL MESAJLAR ATMAYIN. HER YERDE CEVABI OLAN SORULARI LUTFEN SORMAYIN

    Dusmanin Senden Korkuyorsa, Hata Yapmaya Mahkumdur.
    Cahille girme munakasaya..Ya sinirini ziplatir tavana..! Ya da yazık olur Adabina...
    Ne Tuhaf İnsanlar Var... Çıkarları Uğruna Yapın Dedikleri Şeyleri Yine Çıkarları Uğruna Yapmayın Diyor.

  8. #18
    Standart Üye Oyunolog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28-07-2016
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    287
    Tecrübe Puanı
    16
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı Erdal Celebi Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Bu arada o tarz videolar yapmani istemem, onu zaten yapiyorlar, baskalarinin yaptigi seyi yapma, farkli seyler yap, degisik seyler uret. Ama illa yapacagim diyorsan,

    Baslik: "Aglamama Mucadelesi | En Duygusal Video"
    Etiket: Aglamama Challenge,En Duygusal Video,Aglama,Challenge,Aglamama Mucadelesi,Aglamak,Ayrilik,Huzun,Uzuntu,Mutsuzluk,

    Turkce karakterleri duzenlersin artik, valla arkadaslar forumda online gorunup'de cevap vermez isem bilin ki uyuya kalmisimdir. @Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız tam olarak istedigin seyimi cevapladim bilmiyorum ama baslik etiket boyl ebirsey dene iste aciklamayada konuyla ilgili bir siir yaz, on numara bes yildiz olur.
    Tamam abi. Ben de zaten çekmesi kolay diye bir tane yapayım dedim belki izlenir Ben değişik şeyler arıyorum aslında. Sizden de fikir almak istiyorum. Mesela Youtuberlara gözlük ekliyorum diye bir seri yapacaktım da emin değildim. Sizce nasıl ? Dramatik bir giriş yaparım videoya işte bir gün herkes gözlüklü olacak tarzından ? Fikrinizi merak ediyorum @Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız

    ----
    Size güvenmeseydim kanalımı ilk başta sizin partnerinize sokmazdım hocam estağfurullah
    Hiçbir şey.

  9. #19
    Erdal Celebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14-07-2014
    Nereden
    Hollanda
    Yaş
    31
    Mesajlar
    10,935
    Tecrübe Puanı
    10
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı Oyunolog Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Tamam abi. Ben de zaten çekmesi kolay diye bir tane yapayım dedim belki izlenir Ben değişik şeyler arıyorum aslında. Sizden de fikir almak istiyorum. Mesela Youtuberlara gözlük ekliyorum diye bir seri yapacaktım da emin değildim. Sizce nasıl ? Dramatik bir giriş yaparım videoya işte bir gün herkes gözlüklü olacak tarzından ? Fikrinizi merak ediyorum @Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız

    ----
    Size güvenmeseydim kanalımı ilk başta sizin partnerinize sokmazdım hocam estağfurullah
    Kisilerin ne yayinlamasin aaslinda karismak dogru degil, hani bazi MCN ler der ya, birlikte iceriginizi uretelim, size fikir verelim. Yaw sen adamin yetenegi hakkinda n ebiliyorsun ki yukleyecegi icerigi tavsiye edesin ? demi ama yani dogrudan su video yu yap, sunu cek diyemem, tarzina gidecek ve yapabilecegine, tutacagina inandigim VLOG olayi, biraz oyun vs. oyna, kitleyi tut sonra'da gundelik yasantanla ilgili olaylari cekmeye basla.
    SPAM Calisiyorum diyenler, SPAM yapmiyorsunuz. Caliyorsunuz... Yaptiginiz sey HIRSIZLIKTIR.
    Forum Kurallarimizi Mutlaka Gozden Gecerin.!!
    ERDAL CELEBI KIMDIR ? SENDE BENI TANIMAYA BASLA

    OZEL OLMAYAN OZEL MESAJLAR ATMAYIN. HER YERDE CEVABI OLAN SORULARI LUTFEN SORMAYIN

    Dusmanin Senden Korkuyorsa, Hata Yapmaya Mahkumdur.
    Cahille girme munakasaya..Ya sinirini ziplatir tavana..! Ya da yazık olur Adabina...
    Ne Tuhaf İnsanlar Var... Çıkarları Uğruna Yapın Dedikleri Şeyleri Yine Çıkarları Uğruna Yapmayın Diyor.

  10. #20
    Standart Üye Oyunolog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    28-07-2016
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    287
    Tecrübe Puanı
    16
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı Erdal Celebi Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Kisilerin ne yayinlamasin aaslinda karismak dogru degil, hani bazi MCN ler der ya, birlikte iceriginizi uretelim, size fikir verelim. Yaw sen adamin yetenegi hakkinda n ebiliyorsun ki yukleyecegi icerigi tavsiye edesin ? demi ama yani dogrudan su video yu yap, sunu cek diyemem, tarzina gidecek ve yapabilecegine, tutacagina inandigim VLOG olayi, biraz oyun vs. oyna, kitleyi tut sonra'da gundelik yasantanla ilgili olaylari cekmeye basla.
    Siz de haklısınız hocam Vlog kanalı ayrıca açmayı düşünüyorum da burada biraz yaşatayım bu konuyu sonra devam ederim öyle.. Size inanıyorum ve vlog işine yarından itibaren giriyorum... Günlük veya Haftalık vloglara başlıyorum. Değişik konular bulup üstünde konuşucam hocam. Teşekkür ederim desteğiniz ve güzel görüşleriniz için...
    Hiçbir şey.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yandex.Metrica
DMCA.com Protection Status