Alýntý GümüþKurþun Nickli Üyeden Alýntý Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için týklayýnýz
Geçmiþ olsun, fazla abone ve izlenim yoksa fazla üzülmeye gerek yok
þu youtube iþine baþlayalý 5 aydan fazla oldu 5 kuruþ oldu bazen býrakasým geliyor ama býrakamýyorum.Kazancým olmadýðý halde beni bu youtubeye baðlayan biþi var Bari 3 5 kuruþ biþi kazancým olsa okul harçlýðýmý çýkarýrdým.Artýk boþu boþuna uðraþarak vakit öldürmek canýmý çok sýkýyor.Geçen haber kanalý açtým dedim uðraþýrým 3 5 kuruþ ne kazanýrsak kardýr diye o kanalda 2 gün sonra banlandý gene hiç biþe kazanamadýk.Birçok kategori denedim ancak hiçbiþi yapamadým.Galiba bende bir beceriksizlik var ve bu durumdan çok sýkýlýyorum.Ýnsanlar yazýyo þu kadar kazanýyorum bu kadar kazanýyorum ben 5 aydan fazla uðrasýpta 5 kuruþ kazanamayýnca kendimi afedersin gerizekalý gibi hissediyorum.Aileme demiþtim kazanýcam internetten para falan onlar dedi kazanamassýn diye baya bi uðraþtým ancak kendimi haklý çýkaramadým.Bazen diyorum býrak bu iþi herkes gibi indir bilgisayarýnda asalak gibi tüm gün bilgisayarda oyun oyna ama iþte bu benim tipim deðil ben biþiler öðrenmek ve bu iþten kar etmek istiyoyorum ama olmuyor.Ýçin çok dolu kusura bakmayýn sadece yazdým.Rahatsýz ettiysem özür dilerim.