herkes giremiyor o denize hocamCaptive Nickli Üyeden Alýntý Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için týklayýnýz
ben giremedim kaç aydýr
Bilgilendirme: Bu Konu 3949 gün önce açýldý. Eðer durumunuz doðrudan konu sahibini ilgilendiriyor ise konu sahibini etiketleyin ( @kullanýcý_adý ) þeklinde yada daha güncel konulara bakýn.
herkes giremiyor o denize hocamCaptive Nickli Üyeden Alýntý Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için týklayýnýz
ben giremedim kaç aydýr
hocam ben il kazanmaya baþladýðýmda ardan 7-8 ay geçmiþti sonra düzen oturduda aylýk biþeyler alýyoruz sabret emeðinin karþýlýðýný alýrsýn deðiþtir katagorilerini süreklialigul46 Nickli Üyeden Alýntý Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için týklayýnýz
![]()
hocam dediðiniz bir bakýma yanlýþ bir bakýma doðru düzenli para alýrsýnýz ama þöyle ya hiç telifsiz içerik bulmanýz gerekiyor indir - yükle þeklinde yada dünya engelli olacak ama dünya engelini koyan firmanýn content id mesajlarýný takmayan ytdeki telif haklarýný önemsemeyen yani engeli koyup ihtar atmayan bir firma olmasý gerekiyor diðer türlü en geç 2-3 aya ihtar geliyor birde bu dediklerimden birisi de olsa flag sahte telif de var ytden bir þeyler kazanabilmek için özgün dýþýnda baya bilgili olmasý gerekiyor kiþinin hatta profesyonellik gerektiriyor ytden düzenli kazanmak desem yalan demiþ olmam. ben ilk baþladýðýmda 100-150 $ kazanýrdým 4. ayýnda çoþtum 4 haneli gördüm sonrasýnda bir daha düþmedim ama iþte spamda profesyonelleþmek iþin mantýðýný anlamak baya zor 3 ayým gitti bu þekilde.TLqhn Nickli Üyeden Alýntý Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için týklayýnýz
kaliteli spam yapacan hocam onun içinde baya çalýþman gerek benim 2 yýllýk spam kanalým var halen duruyo kazandýrýyokastiro Nickli Üyeden Alýntý Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için týklayýnýz
Þu anda 1 kullanýcý bu konuyu görüntülüyor. (0 kayýtlý ve 1 misafir)