instaci

User Tag List


NOTICE Bilgilendirme: Bu Konu 483 gün önce açıldı. Eğer durumunuz doğrudan konu sahibini ilgilendiriyor ise konu sahibini etiketleyin ( @kullanıcı_adı ) şeklinde yada daha güncel konulara bakın.
Teşekkür Teşekkür:  1
Beğenen Beğenen:  3
Beğenmeyen Beğenmeyen:  0
Toplam 12 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 12 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: çok sorum var ama gerçekten çok para var mi

  1. #1
    Standart Üye
    Üyelik tarihi
    29-11-2017
    Nereden
    Ankara
    Mesajlar
    27
    Tecrübe Puanı
    1
    Uye'yi Etiketle

    Standart çok sorum var ama gerçekten çok para var mi

    Öncelikle Selamun Aleyküm arkadaşlar
    youtubeye başladım bende yalnız aklımda o kadar sorular o kadar şeyler var ki neyse
    şimdi gerçekten çok iyi paralar kazanılıyor mu
    yani ben 100 bin abone olduğumda aylık en az ortalama gelirim ne kadar olur ?
    ayni zamanda ben değişik değişik videolar atmayı düşünüyorum yani bi oyun videosu bi başka video bi başka video bunun zarari olur mu ?
    ve bim,a101 gibi ürünlerinin incelemelerini yapıyorlar bim veya a 101 gibi şirketler videoma her hangi bir telif herhangi bir şikayet gibi bişiler açabilir mi ?
    ve birinin videolarını izlerken telif yiyebilirimiyim ?
    şuan çalışmaktayım aldığım param 1800 gibi bir rakam ve 1800 tl gibi rakamın üstünde gibi bir fiyat almam için ne kadar abone ne kadar izlenmeye sahip olabilirim ?

  2. #2
    Standart Üye rocker_tr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08-01-2016
    Nereden
    İzmir
    Yaş
    39
    Mesajlar
    768
    Tecrübe Puanı
    99
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Yaptığın işi ilk önce şehrinde en iyisi daha sonrada Türkiye de en iyisi olmak için çalış. Daha garantili kazanç olacaktır. Youtube gerçek bir gelir modeli değil, sırf youtube dan geçimini sağlayan kişi sayısı bir elin parmağını geçmiyor. Üst tepedekilere bakınca karşına medya, reklam ajanslarının kurdukları kanallar. Asıl gelirleri yt reklamları değil kendi şirketlerinin aldıkları reklamlar. Mesleği olan kişiler şirket bünyesinde çalışıyor. Kurgusundan, çekimine, montajına kadar herşey profesyonel elemanlardan geçiyor. Hobi olarak başla. Ama gelir modeli olarak düşünme. Mesleğinle ilgili bir konal açar isen tanınman sayesinde gerçek hayatta işler alıp ciddi paralar kazanabilirsin. Araba modifiye eden firma GMG Garage İsminde bir kanal açtı. Berkan Toksöz'ün yaptığı şakalarla firma tanıtılmasıyla çok sağlam bir reklam elde etti. Kazancını ciddi oranda artırdı bu şekilde.
    "Amatörler ekipmanı, profesyoneller zamanı, sanatçılar ise ışığı düşünür"



    "Beyin en iyi makineyse; Gözler en iyi objektiflerdir."

    "Ne kadar zayıfsan, kazanmak için o kadar acele edersin. Müsabaklarda da işler ne kadar zorlaşırsa galeyana geldikçe o kadar yoluna taş koyarsın."
    "En güçlü yaratıcılıklar, en kısıtlı koşullarda ortaya çıkar"

  3. #3
    Standart Üye
    Üyelik tarihi
    19-12-2016
    Nereden
    Kırıkkale
    Mesajlar
    166
    Tecrübe Puanı
    14
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    rocker_tr ye katılıyorum. Sana tavsiyelerim

    1.Bu işi çok para kazanacağım diye yapma sonu hüsran olmasın
    2.Kesinlikle telif atılacak materyaller kullanma A-101 veya Bim şu an olmasa bile ileride sıkıntı çıkartabilir
    3.Videolarını kaliteli bir kamerayla çek
    4.Şu kadar abonen olursa şu kadar kazanırsın diye bir kural yok bu tamamen videolarında çıkacak reklama bağlı
    5.Başlık, Açıklama, Etiketleri uygun şekilde gir bitiş ekranına videolarını ekle
    6.Benim bu yazdıklarımın çoğu forumda daha önce yazıldı özellikle Erdal çelebinin açtığı konulara gözat menfaatine olacaktır. Kolay gelsin

  4. #4
    Standart Üye iNFeRNo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08-10-2014
    Nereden
    iSTaNBuLL
    Mesajlar
    952
    Tecrübe Puanı
    37
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Cok abone demek para kazanmak demek degildir binlerce reklam gosterimi olup da sadece 50 100 tık alan uyeler de var forumda ve her seyden onemlisi youtube da onceligin para kazanmak degil de kaliteli icerik uretmek olsun gerisi zaten gelir bim a101 gibi firmalar da telif atmaz cunku reklam reklamdir iyisi kotusu olmaz. 1 aboneli bir kanal bile a101 bim icerikli video yayinlasa bu onlar icin reklamdir . Adamlar tv lerde 10 saniyelik reklamlari dolassin diye tv kanallarina binlerce dolar dökuyolar

  5. #5
    Super Moderator
    Üyelik tarihi
    07-03-2017
    Nereden
    Münih
    Yaş
    31
    Mesajlar
    852
    Tecrübe Puanı
    99
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    soylenecek butün herşeyi söylemişler saolsunlar bir ikide bn ekleyim...öncelikle kaliteli bişeyler yapmaya çalış kendin ol başka birini ornek alma ve en öenmlisi zaten zaman ..öncelikle tanınmak gerekiyor yani sen videolarını attıkca muhakkak izleyeceklerdir ve zamanla sevilirsin sonrası kolay zaten ama kendin ol ne olursa olsun

  6. #6
    Standart Üye
    Üyelik tarihi
    29-11-2017
    Nereden
    Ankara
    Mesajlar
    27
    Tecrübe Puanı
    1
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    peki videolarımı yani içeriklerimi oyun,muhabbet vs vs yani her telden atsam her hangi bir zarari olurmu yani pc sorunlarıda aticam sonra oyun videosuda çekicem şunuda yapıcam bunuda yapıcam her hangi bir zarari olur mu youtube için ?
    çünkü bir gün bir videoda patlıyacağımızı biliyoruz ama hangi videoda

    ayrıca son videom nasıl olmuş önerileriniz nelerdir

  7. #7
    Standart Üye
    Üyelik tarihi
    14-07-2017
    Nereden
    ANKARA
    Mesajlar
    463
    Tecrübe Puanı
    17
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    @Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız Bu İş Gerçekten Sabır İsteyen İş. Videoları Kaliteli Olupda İzlenmeyince Pes Eden birçok Kanal Gördüm Yani Pes etmemen lazım. Sans oyunu gibi bişey 1 ay da patlayanda var 2 yılda patlayanda. Birgün spor videosu atıp bir gün oyun havası atmak gibi uzak şeyler atmanı tavsiye etmem. Son videonun birazını izledim zevkliydi
    Konu Ahmet Eren tarafından (29-11-2017 Saat 23:00 ) değiştirilmiştir.
    İmza

  8. #8
    Standart Üye
    Üyelik tarihi
    29-11-2017
    Nereden
    Ankara
    Mesajlar
    27
    Tecrübe Puanı
    1
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    yaşım 24 olmuş hala bizimkiler bi yere borç edersin bir yerden borç çıkarma gibi laflar geliyo gerçekten yotubeye para ödeme gibi bi durumum var mi borçlanmam gibi yani ödeyenler var ama nasıl ödeniyo ?

  9. #9
    Standart Üye rocker_tr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08-01-2016
    Nereden
    İzmir
    Yaş
    39
    Mesajlar
    768
    Tecrübe Puanı
    99
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Youtube'dan borçlanma gibi bir durumun söz konusu değil. Anca youtube da çıkan reklamlar gibi sende reklamını yayınlarsan başına gelebilir. Reklam vermediğin taktirde böyle bir şey söz konusu değil.

    Karışık içeriklerini düzenli bir başlık ile çekersen pek sorun olmaz. Aynı kitleye uygun olmasına dikkat etmen daha iyi olacak. Haftanın futbol yorumları videosu yaparken tutup makyaj videoları koyarsan absürt olur. Fifa videoları çekerken, haftanın futbol yorumları güzel olur.
    "Amatörler ekipmanı, profesyoneller zamanı, sanatçılar ise ışığı düşünür"



    "Beyin en iyi makineyse; Gözler en iyi objektiflerdir."

    "Ne kadar zayıfsan, kazanmak için o kadar acele edersin. Müsabaklarda da işler ne kadar zorlaşırsa galeyana geldikçe o kadar yoluna taş koyarsın."
    "En güçlü yaratıcılıklar, en kısıtlı koşullarda ortaya çıkar"

  10. #10
    Standart Üye
    Üyelik tarihi
    22-09-2017
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    47
    Tecrübe Puanı
    3
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Tam olarak @Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız 'nin gelip siz YouTube'u ne sanıyorsunuz diyeceği bir konu olmuş :A
    Bu arada 100 bin abonenin olması için şuan 1800 TL aldığın işten daha fazla çalışman daha fazla konsantre olman daha fazla bilgi edinmen tüm bunların da sonucu olarak daha fazla zaman ayırman gerekecek. Bunları unutma.

  11. Beğenen Erdal Celebi Beğendim
  12. #11
    Erdal Celebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14-07-2014
    Nereden
    Hollanda
    Yaş
    33
    Mesajlar
    13,040
    Tecrübe Puanı
    10
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı karapanter Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Tam olarak @Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız 'nin gelip siz YouTube'u ne sanıyorsunuz diyeceği bir konu olmuş :A
    Bu arada 100 bin abonenin olması için şuan 1800 TL aldığın işten daha fazla çalışman daha fazla konsantre olman daha fazla bilgi edinmen tüm bunların da sonucu olarak daha fazla zaman ayırman gerekecek. Bunları unutma.
    Arkadaşlar siz YouTube ne sanıyorsunuz ? Abone başı para veren bir kurum falan mı ? la şu işin mantığını anlayın öyle girin...

    @Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız Şimdi hem sorularını yanıtlayım hemde mantığını anlatıyım...

    şimdi gerçekten çok iyi paralar kazanılıyor mu
    Evet ama bu senin çalışmana bağlıdır.

    yani ben 100 bin abone olduğumda aylık en az ortalama gelirim ne kadar olur ?
    100K ( Bin ) abone,nin hepsi aktif seni izlerse ( sanmıyorum. en iyi %8-10'luk bir oran aboneden gelir ) bu attığın her video nun 100K garantili izlenmesi demektir. Ayda en kötü 1 Video yapsan 10 ayda aylık 1.000.000M ( Milyon ) Görüntüleme yapar. Her videon yarı yarıya performans kaybetse 500K ( Bin ) ayda görüntüleme toplamış olursun. Yani demek istediğim şu, Abone boş ver sistem görüntüleme üzeri kazandırdığı için senin bu şartlarda ayda 500K izlenim aldığını varsayarak bir de BGBM ve TBM var. TR şartların da en düşük BGBM oranın 0.50$ olasa... üstü olur mutlaka ...500K carpı 0.50$ = 250$ eder. Yani senin bakış açın ile bakar 100K abone üzerinden gidersek sonuç bu ama senin burda dikkate alman gereken şey ne abone ? ne aylık gelir nede BGBM oranı. Bu aran 3$ da olabilir 5$ da... Senin burda aylık ne kazanacağın değil işin mantığını kavraman gerekiyor. Çok görüntüleme alırsın az kazanırsın, az görüntüleme alırsın çok kazanırsın. Senin kazancını belirleyen BGBM ( Bin Gösterim Başı Maliyet ) oranlarıdır. TBM'dir. ( Tıklama Başı Maliyet ) Bunu da YouTube değil reklam verenler belirliyor.
    Umarım bu kısmı anlamışsındır çünkü YouTube'un ilk adımı bu mantığı anlamaktır. Eğer derdimiz para kazanmak ise...


    ayni zamanda ben değişik değişik videolar atmayı düşünüyorum yani bi oyun videosu bi başka video bi başka video bunun zarari olur mu ?
    Kanalın çöp olur. Abonelerin tutarsız olur. Kanalın uzun vade de geleceği olmaz... Şimdi sen kendin karar ver zarar mı kar mı ?


    ve bim,a101 gibi ürünlerinin incelemelerini yapıyorlar bim veya a 101 gibi şirketler videoma her hangi bir telif herhangi bir şikayet gibi bişiler açabilir mi ?
    ve birinin videolarını izlerken telif yiyebilirimiyim ?


    Hayır sorun olmaz fakat şu kırmızı ile vurguladığım kısmı anlamadım. Sen başkasının videosunu izlerken neden telif uyarısı alasın ki ? Bu soruyu gerçekten sordun mu yoksa yanlış anlama mı var pek anlamadığım için o kısmı es geçtim.

    şuan çalışmaktayım aldığım param 1800 gibi bir rakam ve 1800 tl gibi rakamın üstünde gibi bir fiyat almam için ne kadar abone ne kadar izlenmeye sahip olabilirim ?
    Bu sorunun cevabı 2. orunun cevabın da gizli. O mantığı anlarsan bu sorunun da cevabına ulaşmış olursun.


    ERDAL CELEBI KIMDIR ? SENDE BENI TANIMAYA BASLA
    Cahille girme munakasaya..Ya sinirini ziplatir tavana..! Ya da yazık olur Adabina...
    Danışmanlık Hizmeti ve Diğer YouTube Konuları İçin BURADAN İletişim Sağlayın

  13. Teşekkür İbrahimcan Muhteşem
    Beğenen İbrahimcan Beğendim
  14. #12
    Standart Üye
    Üyelik tarihi
    19-12-2016
    Nereden
    Kırıkkale
    Mesajlar
    166
    Tecrübe Puanı
    14
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Birde eklemek istediğim Senin şu andaki işin kafesteki kuş Youtube ise daldaki kuş daldaki kuşu yakalayacağım diye mesaini ona harcayıp kafesteki kuşu kaybetme. Videolar hazırla gül, güldür, eğlen para gelirsede iyi olur kendini kazanmam lazım diye şartlandırma moralini bozmak istemem ama yaptığın içerikler belkide kayda değer izlenim almayacak o zaman sıkıntı yaşarım diyorsan bu işe girme. Ben program eğitim videoları hazırlıyorum youtubeden öncede yapıyordum bu işi yani sevmen lazım.
    Kolay gelsin.

  15. Beğenen Erdal Celebi Beğendim

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık
Yandex.Metrica
DMCA.com Protection Status
Google resmimi nasıl kaldırırım sorusunu her gün milyonlarca kez google üzerinden sorguluyoruz. Aslında bunu yapmak için özel olarak kurulmuş ve faaliyet gösteren kurumlar var ve çok ucuz google fotoğraf kaldırma işlemlerini hızlı ve ekonomik bir şekilde yapıyorlar. Eğer sizinde resminiz google arama sonuçlarında görünüyor ve google fotoğraf kaldırma konusunda profesyonel bir destek arıyorsanız bu içeriği iyi okuyun. Öncelikle google resminizi kesinlikle kendi sunucuları üzerinde barındırmaz, resminizi yayınlayan bir site üzerinden google arama sonuçlarına dahil etmiştir ve bunun kaldırılabilmesi için öncelikle kaynak alınan site üzerinde ki resminizin kaldırılması gerekmektedir. Ardından yetkili google panelleri üzerinde yapılacak düzenlemeler sonrasında google resim kaldırma işlemleri imajkoruma tarafından profesyonel bir şekilde garantili bir şekilde yapılmaktadır. Hızlı ve en ucuz bir şekilde google resim kaldırma ile ilgili ihtiyacınız olan desteği veriyoruz.