User Tag List


NOTICE Bilgilendirme: Bu Konu 1241 gün önce açıldı. Eğer durumunuz doğrudan konu sahibini ilgilendiriyor ise konu sahibini etiketleyin ( @kullanıcı_adı ) şeklinde yada daha güncel konulara bakın.
Teşekkür Teşekkür:  1
Beğenen Beğenen:  1
Beğenmeyen Beğenmeyen:  0
Sayfa 2 Toplam 2 Sayfadan BirinciBirinci 12
Toplam 16 adet sonuctan sayfa basi 11 ile 16 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Lisanslı Müzik Satın Alma Rehberi

  1. #11
    Standart Üye
    Üyelik tarihi
    11-05-2018
    Nereden
    İSTANBUL
    Mesajlar
    4
    Tecrübe Puanı
    1
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı duyuyormusun Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    ben cevap vereyim aldığın müziği sadece şahsi kullanım için yani dinlemek için satın alma hakkın var.yani onu klip yapıp youtubeye yükleyerek para kazanamazsın.yada kamuya açık hiç bir dijital platformda ticari amaçlı yada ticari olmayan, şekilde paylaşamazsın.
    PARAYLA ALMADAN DA YOUTUB ÜZERİNDEN İNDİRİR DİNLERİM KIM ALIRKI SADECE MÜZİK DİNLİCEM DİYE :hasta:

    şUNU MERAK EDİYORUM BU NED MİZİK VEYA DİĞER MÜZİK KANALLARI NASIL YÜKLEYİP PARA KAZANIYOR O ZAMAN ?

  2. #12
    Bu Uye Banlanmistir.
    Üyelik tarihi
    02-09-2017
    Nereden
    bursa
    Mesajlar
    155
    Tecrübe Puanı
    0
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    hocam o firmalar milyon dolarlık firmalar. diyorki senin şarkını youtubede yayınlarım izlenimden kar payı veririm..al buda 100 bin lira avansın diyor..sen bunu yapabilecek misin..bişi sorucam senin yaşın 15 ve ya 16 mı..çünkü bu konuların mantığını anlamamanı yaşına bağlıyorum.

  3. Teşekkür salmankara Teşekkür Ederim
  4. #13
    Standart Üye
    Üyelik tarihi
    11-05-2018
    Nereden
    İSTANBUL
    Mesajlar
    4
    Tecrübe Puanı
    1
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı duyuyormusun Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    hocam o firmalar milyon dolarlık firmalar. diyorki senin şarkını youtubede yayınlarım izlenimden kar payı veririm..al buda 100 bin lira avansın diyor..sen bunu yapabilecek misin..bişi sorucam senin yaşın 15 ve ya 16 mı..çünkü bu konuların mantığını anlamamanı yaşına bağlıyorum.
    NED MÜZİK ÇOK ESKİDEN BERİ VAR BU DURUMA GELECEĞİMİZİ NE BİLİYODUDA O KADAR SERVET HARCADI YANLIŞIN VAR BENCE YAŞ OLARAKTA EEMİNİM SENDEN BÜYÜĞÜMDÜR Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız BAKABİLİRSİN YORUMA Bİ ÖZÜRÜNÜ ALIRIM...

  5. #14
    Super Moderator farklıbilgiler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05-02-2016
    Nereden
    Şanlıurfa
    Yaş
    20
    Mesajlar
    1,510
    Tecrübe Puanı
    151
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı YLDS YUSUF Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    NED MÜZİK ÇOK ESKİDEN BERİ VAR BU DURUMA GELECEĞİMİZİ NE BİLİYODUDA O KADAR SERVET HARCADI YANLIŞIN VAR BENCE YAŞ OLARAKTA EEMİNİM SENDEN BÜYÜĞÜMDÜR Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız BAKABİLİRSİN YORUMA Bİ ÖZÜRÜNÜ ALIRIM...
    Alıntı YLDS YUSUF Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    PARAYLA ALMADAN DA YOUTUB ÜZERİNDEN İNDİRİR DİNLERİM KIM ALIRKI SADECE MÜZİK DİNLİCEM DİYE :hasta:

    şUNU MERAK EDİYORUM BU NED MİZİK VEYA DİĞER MÜZİK KANALLARI NASIL YÜKLEYİP PARA KAZANIYOR O ZAMAN ?
    Lütfen mesajların tamamını büyük harf ile yazmayınız hem gözü yoruyor hem sanalda bağırma anlamı taşır. Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız 4. Maddesinde zaten bu konu ile ilgili bir kural bulunuyor. Bu seferlik uyarıyorum fakat forum kurallarını ihlal etmeye devam ederseniz ceza alabilirsiniz.

  6. Beğenen Serkan Atay Beğendim
  7. #15
    Standart Üye
    Üyelik tarihi
    11-05-2018
    Nereden
    İSTANBUL
    Mesajlar
    4
    Tecrübe Puanı
    1
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı farklıbilgiler Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Lütfen mesajların tamamını büyük harf ile yazmayınız hem gözü yoruyor hem sanalda bağırma anlamı taşır. Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız 4. Maddesinde zaten bu konu ile ilgili bir kural bulunuyor. Bu seferlik uyarıyorum fakat forum kurallarını ihlal etmeye devam ederseniz ceza alabilirsiniz.
    okey ceza dedin merak ettim ne cezalarınız var :A

  8. #16
    Standart Üye
    Üyelik tarihi
    05-10-2017
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    87
    Tecrübe Puanı
    7
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Merhaba arkadaşlar benim kanalımda yöresel sanatçılarımızın müzikli video çekimim var.
    Müzikten dolayı telif var parası sanatçının şirketine gidiyor. Kanal par akazanmam (İzinsiz Kopya) onaylanmadı.

    Ben videolarda çalan şarkıları satın alsam yada satınalabiliyormuyum?
    Şirket ile mi görüşmem gerekiyor?

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yandex.Metrica
DMCA.com Protection Status