User Tag List


NOTICE Bilgilendirme: Bu Konu 821 gün önce açıldı. Eğer durumunuz doğrudan konu sahibini ilgilendiriyor ise konu sahibini etiketleyin ( @kullanıcı_adı ) şeklinde yada daha güncel konulara bakın.
Teşekkür Teşekkür:  2
Beğenen Beğenen:  5
Beğenmeyen Beğenmeyen:  1
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 19 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 15 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Youtube ile sende kazan! 300 TL değerinde Youtube Öğreniyorum Eğitim Seti 4 video +

  1. #1
    Standart Üye
    Üyelik tarihi
    14-08-2017
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    5
    Tecrübe Puanı
    1
    Uye'yi Etiketle

    Thumbs up Youtube ile sende kazan! 300 TL değerinde Youtube Öğreniyorum Eğitim Seti 4 video +

    Youtube ile sende kazan! 300 TL değerinde Youtube Öğreniyorum Eğitim Seti 4 video + 1 dökümandan oluşmaktadır.

    "YOutube spam öğreniyorum" diye yazarsanız reklam olmasın (ytpara) sitesinde 300 TL ücretle satıyorlar.

    Ben zamanında bu parayı bastım arkadaşlar yaklaşık 3 katını kazandım. Pek fazla vaktim olmadığından sizlerle de paylaşmaya karar verdim.

    Bilgi paylaştıkça çoğalır arkadaşlar.

    Gelelim 4 adet videonun içeriğine, Adsense derin analiz : adsense ile ilgili bilgiler ve ipuçları içerir... SeoMonkey: Googlenin sizi tarayıcınızın çerezlerinden ve IP sinden tanımaması için gerekli yol yordam anlatılmakta... vtools : Seomonkey yöntemi benzeri bir yöntem ama gerek duymadım kullanmaya.. YT videosu ise en can alıcı noktasıdır 2-3 kez izlemenizi tavsie ederim.

    Bir de 2 word sayfasından oluşan eğitim dökümanı vardır. İpucu anahtar kelimeler ve ülkeler ayrıca kategoriler anlatılmaktadır.

    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız

  2. #2
    Super Moderator farklıbilgiler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05-02-2016
    Nereden
    Şanlıurfa
    Yaş
    21
    Mesajlar
    1,803
    Tecrübe Puanı
    182
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Hocam biraz endişelendim açıkçası dosyaların temizliği konusunda indiren var mı?

  3. #3
    Serkan Atay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19-11-2014
    Nereden
    ADANA
    Yaş
    39
    Mesajlar
    7,690
    Tecrübe Puanı
    30224
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı ozguratasoyu Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Youtube ile sende kazan! 300 TL değerinde Youtube Öğreniyorum Eğitim Seti 4 video + 1 dökümandan oluşmaktadır.

    "YOutube spam öğreniyorum" diye yazarsanız reklam olmasın (ytpara) sitesinde 300 TL ücretle satıyorlar.

    Ben zamanında bu parayı bastım arkadaşlar yaklaşık 3 katını kazandım. Pek fazla vaktim olmadığından sizlerle de paylaşmaya karar verdim.

    Bilgi paylaştıkça çoğalır arkadaşlar.

    Gelelim 4 adet videonun içeriğine, Adsense derin analiz : adsense ile ilgili bilgiler ve ipuçları içerir... SeoMonkey: Googlenin sizi tarayıcınızın çerezlerinden ve IP sinden tanımaması için gerekli yol yordam anlatılmakta... vtools : Seomonkey yöntemi benzeri bir yöntem ama gerek duymadım kullanmaya.. YT videosu ise en can alıcı noktasıdır 2-3 kez izlemenizi tavsie ederim.

    Bir de 2 word sayfasından oluşan eğitim dökümanı vardır. İpucu anahtar kelimeler ve ülkeler ayrıca kategoriler anlatılmaktadır.

    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    bilgiler için teşekkür ederiz cloud ile yükleseydin kolay indirilebilirdi.indirince bakıp inceleyeceğim bakalım neymiş bu parayla sattıkları bilgiler.Bu arada konuyu iki kez açmışdın yanlış kategoriye açtığınızda bize söyleseydeniz düzeltirdik 2. bir konu açmaya gerek yok.
    " Atatürk'ü Sevmek Maya Gibidir.Sütü Bozuk Olanda Tutmaz "

    " Delikanlılık ne racon kesmek ne adam öldürmek
    nede haraç kesmektir. delikanlılık akşam olunca evine ekmek götürmektir... "

    KANALIMA GİTMEK İÇİN
    Skyp :PC AKADEMİ OFFİCİAL

    Ne Mutlu Türk'üm Diyene !
    ADAM GİBİ YORUM Organik Yorum Hizmeti 1TL
    Dizi İzlemek İçin Tıkla
    Özleme Dair Sözler
    Özlem Sözleri

    Flaş Oyun Sitesi İçin Makale Ve Editörlük Hizmeti Verilir.
    PC AKADEMİ OFFİCİAL

  4. Beğenen Erdal Celebi Beğendim
  5. #4
    Standart Üye
    Üyelik tarihi
    14-08-2017
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    5
    Tecrübe Puanı
    1
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı Serkan Atay Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    bilgiler için teşekkür ederiz cloud ile yükleseydin kolay indirilebilirdi.indirince bakıp inceleyeceğim bakalım neymiş bu parayla sattıkları bilgiler.Bu arada konuyu iki kez açmışdın yanlış kategoriye açtığınızda bize söyleseydeniz düzeltirdik 2. bir konu açmaya gerek yok.
    Hocam özür dilerim. Bu paylaşımın etik olmadığının farkındayım, fakat sinir krizi geçirdim bu yt yüzünden bu sebeple paylaşıyorum. Bir arkadaşımız yeni üye olduğumdan ötürü virüsten endişelenmiş, dosyaları mp4 uzantısı yani video uzantısı ile paylaştım. Öyle bir şey yok taratan arkadaşlar da sonuçları yazarsa sevinirim.

    Alıntı farklıbilgiler Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Hocam biraz endişelendim açıkçası dosyaların temizliği konusunda indiren var mı?
    Yeni üye olduğumdan böyle düşünmeniz normal. dosyaları mp4 uzantısı yani video uzantısı ile paylaştım. Öyle bir şey yok , ben bunu yt işini bırakacağım ve yt beni fıtıkettirdiğinden sinirimden paylaştım, ihtiyacı olanların işine yarasın maksatlı.. taratan arkadaşlar da sonuçları yazarsa sevinirim.

  6. #5
    Super Moderator farklıbilgiler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05-02-2016
    Nereden
    Şanlıurfa
    Yaş
    21
    Mesajlar
    1,803
    Tecrübe Puanı
    182
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı ozguratasoyu Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Hocam özür dilerim. Bu paylaşımın etik olmadığının farkındayım, fakat sinir krizi geçirdim bu yt yüzünden bu sebeple paylaşıyorum. Bir arkadaşımız yeni üye olduğumdan ötürü virüsten endişelenmiş, dosyaları mp4 uzantısı yani video uzantısı ile paylaştım. Öyle bir şey yok taratan arkadaşlar da sonuçları yazarsa sevinirim.
    Hocam özür dileyerek söylüyorum kişisel algılamayın, mp4 uzantısı olması bir şey değiştirmiyor her türlü gömülebiliyor zamanında mp3 formatında defalarca virüs belasını çektim o sebeple tedirginliğimi dile getirdim. Kusura bakmayın şimdi kontrol ediyorum paylaşımınız için teşekkürler.

  7. #6
    Bu Uye Banlanmistir.
    Üyelik tarihi
    24-06-2017
    Nereden
    Kocaeli
    Mesajlar
    109
    Tecrübe Puanı
    0
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı ozguratasoyu Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Youtube ile sende kazan! 300 TL değerinde Youtube Öğreniyorum Eğitim Seti 4 video + 1 dökümandan oluşmaktadır.

    "YOutube spam öğreniyorum" diye yazarsanız reklam olmasın (ytpara) sitesinde 300 TL ücretle satıyorlar.

    Ben zamanında bu parayı bastım arkadaşlar yaklaşık 3 katını kazandım. Pek fazla vaktim olmadığından sizlerle de paylaşmaya karar verdim.

    Bilgi paylaştıkça çoğalır arkadaşlar.

    Gelelim 4 adet videonun içeriğine, Adsense derin analiz : adsense ile ilgili bilgiler ve ipuçları içerir... SeoMonkey: Googlenin sizi tarayıcınızın çerezlerinden ve IP sinden tanımaması için gerekli yol yordam anlatılmakta... vtools : Seomonkey yöntemi benzeri bir yöntem ama gerek duymadım kullanmaya.. YT videosu ise en can alıcı noktasıdır 2-3 kez izlemenizi tavsie ederim.

    Bir de 2 word sayfasından oluşan eğitim dökümanı vardır. İpucu anahtar kelimeler ve ülkeler ayrıca kategoriler anlatılmaktadır.

    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Hocam Virustotal Paylaşırsanız Daha Açıklayıcı Olur.

  8. #7
    Standart Üye
    Üyelik tarihi
    14-08-2017
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    5
    Tecrübe Puanı
    1
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı farklıbilgiler Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Hocam özür dileyerek söylüyorum kişisel algılamayın, mp4 uzantısı olması bir şey değiştirmiyor her türlü gömülebiliyor zamanında mp3 formatında defalarca virüs belasını çektim o sebeple tedirginliğimi dile getirdim. Kusura bakmayın şimdi kontrol ediyorum paylaşımınız için teşekkürler.
    Sizi çok iyi anlıyor, anlayışla karşılıyorum. Bir şey olursa buradayım. IP şu bu forum adminlerinde vardır zaten. İnşallah bir yada bir kaç arkadaşımızın işine yarar.

  9. Teşekkür farklıbilgiler Muhteşem
  10. #8
    Bu Uye Banlanmistir.
    Üyelik tarihi
    24-06-2017
    Nereden
    Kocaeli
    Mesajlar
    109
    Tecrübe Puanı
    0
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı ozguratasoyu Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Sizi çok iyi anlıyor, anlayışla karşılıyorum. Bir şey olursa buradayım. IP şu bu forum adminlerinde vardır zaten. İnşallah bir yada bir kaç arkadaşımızın işine yarar.
    Edit Arkadaşa Güvenip İndirdim Dosyayı Şuanda İzliyorum Virustotalde 0/63 Çıktı Gönül Rahatlığıyla İndirebilirsiniz.

  11. Beğenen Erdal Celebi Beğendim
  12. #9
    Standart Üye
    Üyelik tarihi
    06-05-2017
    Nereden
    Düzce
    Mesajlar
    676
    Tecrübe Puanı
    31
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı HakkindaHersey Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Edit Arkadaşa Güvenip İndirdim Dosyayı Şuanda İzliyorum Virustotalde 0/63 Çıktı Gönül Rahatlığıyla İndirebilirsiniz.
    bende indirdim güvenenler indirebilir temiz

  13. Beğenen Erdal Celebi Beğendim
  14. #10
    Standart Üye iNFeRNo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    08-10-2014
    Nereden
    iSTaNBuLL
    Mesajlar
    990
    Tecrübe Puanı
    38
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    dediğiniz gibi google da Youtube spam öğreniyorum diye arattım ve r10 da bu konuyla karşılaştım . konu kilitlenmiş konuyu kilitleyen adminin yazdığı da aynen şu :

    Bırakın arkadaşlar artık şu işleri. Emek verin kazanın. 1 günde 1000 TL kazanan biri, 120 TL'nin peşine düşmez. Bu tür konulara müsamaha göstermeyeceğiz artık. Kimse umut tacirliği yapmasın. Herkesin kazanmasını istiyorsanız, ücretsiz dağıtın o zaman. Konuyu kapatıyorum. Tekrarını açmayın. Aksi halde uzaklaştırma cezası vereceğim.

    Not : Bu tarz konuları gördüğünüzde mutlaka rapor edin arkadaşlar.


    _______________



    belki yazdığımı bencillik gibi algılayacaksınız ama siz olsanız altın yumurtlayan tavuğunuzu keser misiniz ? ben bir yöntem bulacam ve bu yöntemle günde 1000 tl kazanıcam ki bu miktarı aya vurursak aylık 31 bin tl yapıyor ve ben bu yöntemi sadece 300 liraya satacam öyle mi ? : ))))))

    insanların kazandığı parayı çok basitmiş gibi gören bir zihniyetin ürünü bunlar işte . karşıdaki kişinin cebindeki paranın o cebe nasıl çabayla , emekle , zorlukla girdiğini göz önününe almaksızın böyle e book mebook zartbook zurtbook gibi satışlarla insanın cebindeki üç kuruşa gözünü dikecek aç bir zihniyetin ürünü. Spamdan yada başka yollardan parayı kaldıranlar için belki de 300 tl çok ciddi bir para değil ama sigara parasından yemek parasından kısıp böyle ebook tipi şeyler alıp yine bir şey elde etmeyenler açısından düşünürsek tamamen umut tacirliği .


    başta da dediğim gibi kimse altın yumurtlayan tavuğunu kesmez .


    google karşıma çıkan başlık da bu :

    Youtube Spam Öğreniyorum 1 günde 1.000 TL Kanıtlı Bol Bol Kazanç ve Ödeme Kanıtlı


    Konu iNFeRNo tarafından (14-08-2017 Saat 02:18 ) değiştirilmiştir.

  15. #11
    Super Moderator farklıbilgiler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05-02-2016
    Nereden
    Şanlıurfa
    Yaş
    21
    Mesajlar
    1,803
    Tecrübe Puanı
    182
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Özgün kanal için işe yaracayacak pek bir şey yok bize yararı yok bunların.

  16. #12
    Bu Uye Banlanmistir.
    Üyelik tarihi
    24-06-2017
    Nereden
    Kocaeli
    Mesajlar
    109
    Tecrübe Puanı
    0
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Arkadaşlar Baktımda Videoyap Yada Botunuz Olmadığı Sürece Bir İşinize Yaramaz Tavsiye Etmem. | Anlamadım Zaten.

  17. #13
    Standart Üye
    Üyelik tarihi
    18-12-2016
    Nereden
    samsun
    Mesajlar
    1,028
    Tecrübe Puanı
    58
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Baktım inceledim. Eski bir satış konusu olduğundan bence yayınlamanızda sıkıntı yok zaten üstünden 1 sene geçmiş alan almış satan satmış. Ben konunun şu tarafına yorum yapacağım; "günde 1000 lira kazandığı işin inceliklerini 300 liraya satar mı?" benim cevabım: evet satar. Çünkü arkadaşlar günde 1000 lira kazanacak duruma getirdiniz diyelim sisteminizi. Bunu yapmak için kaç gün harcadınız sizce? arkadaşın anlatımıyla 3 yıl. Ben eminim ki günde en az 10 saatini vermiştir 3 yıl boyunca. Kendimden biliyorum 1 yıldır günde en az 10 saatimi veriyorum bu işe. yani.. mesela ben 365*10: 3650 saatimi harcamışım. Peki bildiklerimi size anlatmam ne kadar sürer? yarım saat arkadaşlar. Hepsi bu. Yarım saat anlatırım ve 1 senede öğrendiğimi siz de öğrenmiş olursunuz. Ama.. bu bilgiyle hemen bugün 1000 lira kazanamazsınız. Yalnızca harcadığınız süre azalır. Ben 3650 saat uğraştıysam siz 365 saat harcarsınız. Ben ne kaybediyorum hiçbirşey. 100 kişiye satsam 300 liradan 30bin llira daha kazanıyorum yarım saat harcayarak. Videoda bilmediğim hiçbişeye rastlamadım mesele o değil. Ama dediğiniz gibi olsaydı tıp fakültelerinde kimse uzmanlık eğitimi vermezdi çünkü profesörler zaten günde bin lira kazanıyor niye öğrenci yetiştirsin 70 lira ekders ücreti için?

  18. Beğenen Ahmet Eren Beğendim
  19. #14
    Standart Üye
    Üyelik tarihi
    14-08-2017
    Nereden
    istanbul
    Mesajlar
    5
    Tecrübe Puanı
    1
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar. Birine faydası dokunduysa yada dokunacaksa ne mutlu..

  20. Teşekkür Ahmet Eren Muhteşem
  21. #15
    Standart Üye bratcet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    07-01-2016
    Nereden
    osmangazi/
    Mesajlar
    497
    Tecrübe Puanı
    22
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Paylaşım için teşekkurler ama bu seti para verip alanlar için etik olmadığını düşünüyorum Çünkü dediğinize göre buna bir sürü insan 300 lira vermiş Bu seti hazırlayan da emek verıp para ile satmıs ben bu nedenle doğru bulmadım paylaşımı lütfen yanlış anlama benim görüşüm bu yönde doğru veya yanlıs görüşte olabılırım

  22. Beğenen CoderXmax Beğendim
    Beğenmeyen Ahmet Eren Beğenmedim

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık
Yandex.Metrica
DMCA.com Protection Status
Google resmimi nasıl kaldırırım sorusunu her gün milyonlarca kez google üzerinden sorguluyoruz. Aslında bunu yapmak için özel olarak kurulmuş ve faaliyet gösteren kurumlar var ve çok ucuz google fotoğraf kaldırma işlemlerini hızlı ve ekonomik bir şekilde yapıyorlar. Eğer sizinde resminiz google arama sonuçlarında görünüyor ve google fotoğraf kaldırma konusunda profesyonel bir destek arıyorsanız bu içeriği iyi okuyun. Öncelikle google resminizi kesinlikle kendi sunucuları üzerinde barındırmaz, resminizi yayınlayan bir site üzerinden google arama sonuçlarına dahil etmiştir ve bunun kaldırılabilmesi için öncelikle kaynak alınan site üzerinde ki resminizin kaldırılması gerekmektedir. Ardından yetkili google panelleri üzerinde yapılacak düzenlemeler sonrasında google resim kaldırma işlemleri imajkoruma tarafından profesyonel bir şekilde garantili bir şekilde yapılmaktadır. Hızlı ve en ucuz bir şekilde google resim kaldırma ile ilgili ihtiyacınız olan desteği veriyoruz.