User Tag List


NOTICE Bilgilendirme: Bu Konu 734 gün önce açıldı. Eğer durumunuz doğrudan konu sahibini ilgilendiriyor ise konu sahibini etiketleyin ( @kullanıcı_adı ) şeklinde yada daha güncel konulara bakın.
Teşekkür Teşekkür:  4
Beğenen Beğenen:  13
Beğenmeyen Beğenmeyen:  0
Toplam 11 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 11 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Wordpress Ücretsiz Yasal Temalar :)

  1. #1
    Standart Üye Ragnarok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31-05-2017
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    213
    Tecrübe Puanı
    27
    Uye'yi Etiketle

    Cool Wordpress Ücretsiz Yasal Temalar :)

    Merhaba Web master Kardeşimlerim

    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız Sitesi her ay 3-4 tane ücretsiz Wordpress teması veriyor.

    Ben ilk site açtıgımda wordpress teması bulmak için resmen bi tarafımı yırtmıştım sonunda bi yerde ulaşabildim.
    Bu site normalde ücretli satılan temalardan her ay 3-4 tanesini bedava veriyor.Ve güncellemelerden falan da faydalanamıyosunuz ama olsun bence daha iyi bi kere yüklüyoruz ne güncelleme ne bişey artık bizimdir.

    Kasım Ayının ücresiz wordpress temaları aşağıdadır.Her ay Burayı güncel tutarsak herkese faydalı olur.

    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız

    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız

    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız

    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız

    İyi Forumlar

  2. #2
    Erdal Celebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14-07-2014
    Nereden
    Hollanda
    Yaş
    33
    Mesajlar
    14,048
    Tecrübe Puanı
    10
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı Ragnarok Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Merhaba Web master Kardeşimlerim

    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız Sitesi her ay 3-4 tane ücretsiz Wordpress teması veriyor.

    Ben ilk site açtıgımda wordpress teması bulmak için resmen bi tarafımı yırtmıştım sonunda bi yerde ulaşabildim.
    Bu site normalde ücretli satılan temalardan her ay 3-4 tanesini bedava veriyor.Ve güncellemelerden falan da faydalanamıyosunuz ama olsun bence daha iyi bi kere yüklüyoruz ne güncelleme ne bişey artık bizimdir.

    Kasım Ayının ücresiz wordpress temaları aşağıdadır.Her ay Burayı güncel tutarsak herkese faydalı olur.

    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız

    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız

    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız

    Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız

    İyi Forumlar
    Orayi takip eden kisiler bunu yaparsa bencede cok guzel olur. Hatta bunlari kategorilendirmek lazim. Once boyl ebir konu altinda Kategori lere ayrilmis basliklarla altina link ekleyerek konuya olan talebe bakmak lazim. Ilgi oluyorsa forumda bolumler acarak daha detayli kategorilendirmek gerekir.

    Simdilik Ornek soyle:


    Muzik
    Temal URL leri


    Kurumsal
    Tema URL leri

    Gibi...


    ERDAL CELEBI KIMDIR ? SENDE BENI TANIMAYA BASLA
    Cahille girme munakasaya..Ya sinirini ziplatir tavana..! Ya da yazık olur Adabina...
    Danışmanlık Hizmeti ve Diğer YouTube Konuları İçin BURADAN İletişim Sağlayın

  3. Beğenen Serkan Atay Beğendim
  4. #3
    Standart Üye Ragnarok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31-05-2017
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    213
    Tecrübe Puanı
    27
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı Erdal Celebi Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Orayi takip eden kisiler bunu yaparsa bencede cok guzel olur. Hatta bunlari kategorilendirmek lazim. Once boyl ebir konu altinda Kategori lere ayrilmis basliklarla altina link ekleyerek konuya olan talebe bakmak lazim. Ilgi oluyorsa forumda bolumler acarak daha detayli kategorilendirmek gerekir.

    Simdilik Ornek soyle:


    Muzik
    Temal URL leri


    Kurumsal
    Tema URL leri

    Gibi...
    Hocam ben her ay düzenli olarak indireceğim eğer izin verirseniz ücretli olduktan sonra bile tema isteyenlere atacağım zaten.Yani geçmişteki bir temayı ücretsiz olarak yakalayamadıysa ben onun yandexe falan yükler atarım forum üyesine.Kategorilendirmeye ihtiyaç duymuyorum aslında bakınca anlaması lazım zaten yazıyor üstünde neye yönelik bir tema olduğu.

    Ama siz bilirsiniz isterseniz kategori şeklinde ayırırım her ayki temaları.Ben yayınlarım burda hocam.Zamanında tema bulamıyınca 2 gün biliyosunuz çıldırmıştım burda her yere saldırmıştım Ytdestek forum üyeleri bu sıkıntıyı çekmesin

  5. #4
    Serkan Atay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19-11-2014
    Nereden
    ADANA
    Yaş
    39
    Mesajlar
    7,691
    Tecrübe Puanı
    30224
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    @Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız teşekkürler foruma verdiğini ilginin farkındayız umarım devam eder bir de şu söz siteleri için ücretsiz bir tema bulabilecekmisin bir bak bakalım
    " Atatürk'ü Sevmek Maya Gibidir.Sütü Bozuk Olanda Tutmaz "

    " Delikanlılık ne racon kesmek ne adam öldürmek
    nede haraç kesmektir. delikanlılık akşam olunca evine ekmek götürmektir... "

    KANALIMA GİTMEK İÇİN
    Skyp :PC AKADEMİ OFFİCİAL

    Ne Mutlu Türk'üm Diyene !
    ADAM GİBİ YORUM Organik Yorum Hizmeti 1TL
    Dizi İzlemek İçin Tıkla
    Özleme Dair Sözler
    Özlem Sözleri

    Flaş Oyun Sitesi İçin Makale Ve Editörlük Hizmeti Verilir.
    PC AKADEMİ OFFİCİAL

  6. #5
    Erdal Celebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14-07-2014
    Nereden
    Hollanda
    Yaş
    33
    Mesajlar
    14,048
    Tecrübe Puanı
    10
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı Ragnarok Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Hocam ben her ay düzenli olarak indireceğim eğer izin verirseniz ücretli olduktan sonra bile tema isteyenlere atacağım zaten.Yani geçmişteki bir temayı ücretsiz olarak yakalayamadıysa ben onun yandexe falan yükler atarım forum üyesine.Kategorilendirmeye ihtiyaç duymuyorum aslında bakınca anlaması lazım zaten yazıyor üstünde neye yönelik bir tema olduğu.

    Ama siz bilirsiniz isterseniz kategori şeklinde ayırırım her ayki temaları.Ben yayınlarım burda hocam.Zamanında tema bulamıyınca 2 gün biliyosunuz çıldırmıştım burda her yere saldırmıştım Ytdestek forum üyeleri bu sıkıntıyı çekmesin
    Temalar elbette neyle ilgili oldugu bellidir. Ben o amacda degil de su amacla soyledim...

    1- Muzik temasi
    2- Kurumsal tema
    3- Eglence
    4- Otomobil
    5- Muzi
    6- Otomabil

    Hani insanlar ne arayacaksa o baslik altinda ki linklere bakarlar. 50 link olsa, aradigini bulmak icin her linke tiklayacak degil mi ?


    ERDAL CELEBI KIMDIR ? SENDE BENI TANIMAYA BASLA
    Cahille girme munakasaya..Ya sinirini ziplatir tavana..! Ya da yazık olur Adabina...
    Danışmanlık Hizmeti ve Diğer YouTube Konuları İçin BURADAN İletişim Sağlayın

  7. Beğenen Serkan Atay Beğendim
  8. #6
    Standart Üye Ragnarok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31-05-2017
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    213
    Tecrübe Puanı
    27
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı Erdal Celebi Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Temalar elbette neyle ilgili oldugu bellidir. Ben o amacda degil de su amacla soyledim...

    1- Muzik temasi
    2- Kurumsal tema
    3- Eglence
    4- Otomobil
    5- Muzi
    6- Otomabil

    Hani insanlar ne arayacaksa o baslik altinda ki linklere bakarlar. 50 link olsa, aradigini bulmak icin her linke tiklayacak degil mi ?
    Anladım hocam ama zaten 1 ayda 4 tema ücretsiz veriyorlar.Yani 2. parti geldiginde 1. partiler ücretli oluyor.
    Ama sen dersenki paylaşabilirsin indirip sonradan da o zaman ben hepsini kaydeder arşiv oluştururum Erdal Hocam.

    @Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız Hocam araştırayım Tabi saolun

  9. Beğenen Serkan Atay Beğendim
  10. #7
    Erdal Celebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14-07-2014
    Nereden
    Hollanda
    Yaş
    33
    Mesajlar
    14,048
    Tecrübe Puanı
    10
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı Ragnarok Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Anladım hocam ama zaten 1 ayda 4 tema ücretsiz veriyorlar.Yani 2. parti geldiginde 1. partiler ücretli oluyor.
    Ama sen dersenki paylaşabilirsin indirip sonradan da o zaman ben hepsini kaydeder arşiv oluştururum Erdal Hocam.

    @Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız Hocam araştırayım Tabi saolun
    konu amacinin disinda oluyor ozaman. Yani konu acmaya gerek olmuyor, ben tema ariyorsam o siteyi takip ederim ordan indiririm, forumda konu acilmissa farkli olmalidir. Ucretsiz yetisemedigin Temala rada sonradan ucretsiz elde etme farki olmali ki konu acalim.

    Degil mi ? Ben diyorum diye degil, ben istiyorum diye degil. Olmasi gereken durum bu bence... Konu aciyorsak amaci arsiv niteliginde olmalidir.


    ERDAL CELEBI KIMDIR ? SENDE BENI TANIMAYA BASLA
    Cahille girme munakasaya..Ya sinirini ziplatir tavana..! Ya da yazık olur Adabina...
    Danışmanlık Hizmeti ve Diğer YouTube Konuları İçin BURADAN İletişim Sağlayın

  11. Beğenen Serkan Atay Beğendim
  12. #8
    Standart Üye Ragnarok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31-05-2017
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    213
    Tecrübe Puanı
    27
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı Erdal Celebi Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    konu amacinin disinda oluyor ozaman. Yani konu acmaya gerek olmuyor, ben tema ariyorsam o siteyi takip ederim ordan indiririm, forumda konu acilmissa farkli olmalidir. Ucretsiz yetisemedigin Temala rada sonradan ucretsiz elde etme farki olmali ki konu acalim.

    Degil mi ? Ben diyorum diye degil, ben istiyorum diye degil. Olmasi gereken durum bu bence... Konu aciyorsak amaci arsiv niteliginde olmalidir.
    Mesaj alınmıştır Tamam Hocam Öyle yapalım

  13. Teşekkür Erdal Celebi Muhteşem
  14. #9
    Standart Üye Ragnarok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    31-05-2017
    Nereden
    Antalya
    Mesajlar
    213
    Tecrübe Puanı
    27
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı Serkan Atay Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    @Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız teşekkürler foruma verdiğini ilginin farkındayız umarım devam eder bir de şu söz siteleri için ücretsiz bir tema bulabilecekmisin bir bak bakalım
    Hocam malesef dediginizi anladım araştırdım baya ama uygun hiçbir şey yok.O siteler genelde wordpress degil zaten basit php kodlarıyla yazıyolar sanırım. :/

  15. Beğenen Serkan Atay Beğendim
  16. #10
    Serkan Atay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19-11-2014
    Nereden
    ADANA
    Yaş
    39
    Mesajlar
    7,691
    Tecrübe Puanı
    30224
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı Ragnarok Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Hocam malesef dediginizi anladım araştırdım baya ama uygun hiçbir şey yok.O siteler genelde wordpress degil zaten basit php kodlarıyla yazıyolar sanırım. :/
    eyvallah ben ben elimdeki temayı adam ederken yine araştırmaya devam edeyim
    " Atatürk'ü Sevmek Maya Gibidir.Sütü Bozuk Olanda Tutmaz "

    " Delikanlılık ne racon kesmek ne adam öldürmek
    nede haraç kesmektir. delikanlılık akşam olunca evine ekmek götürmektir... "

    KANALIMA GİTMEK İÇİN
    Skyp :PC AKADEMİ OFFİCİAL

    Ne Mutlu Türk'üm Diyene !
    ADAM GİBİ YORUM Organik Yorum Hizmeti 1TL
    Dizi İzlemek İçin Tıkla
    Özleme Dair Sözler
    Özlem Sözleri

    Flaş Oyun Sitesi İçin Makale Ve Editörlük Hizmeti Verilir.
    PC AKADEMİ OFFİCİAL

  17. Beğenen Ragnarok Beğendim
  18. #11
    Standart Üye
    Üyelik tarihi
    18-12-2016
    Nereden
    samsun
    Mesajlar
    1,028
    Tecrübe Puanı
    58
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Konuyla ilgili arkadaşlar anasayfada çok girişin yapılabileceği tema önerisi olursa çok sevinirim. Genelde güzel temalarda anasayfada 3-4 yazı yeri oluyor. Şu tür bir şey arıyorum Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık
Yandex.Metrica
DMCA.com Protection Status
Google resmimi nasıl kaldırırım sorusunu her gün milyonlarca kez google üzerinden sorguluyoruz. Aslında bunu yapmak için özel olarak kurulmuş ve faaliyet gösteren kurumlar var ve çok ucuz google fotoğraf kaldırma işlemlerini hızlı ve ekonomik bir şekilde yapıyorlar. Eğer sizinde resminiz google arama sonuçlarında görünüyor ve google fotoğraf kaldırma konusunda profesyonel bir destek arıyorsanız bu içeriği iyi okuyun. Öncelikle google resminizi kesinlikle kendi sunucuları üzerinde barındırmaz, resminizi yayınlayan bir site üzerinden google arama sonuçlarına dahil etmiştir ve bunun kaldırılabilmesi için öncelikle kaynak alınan site üzerinde ki resminizin kaldırılması gerekmektedir. Ardından yetkili google panelleri üzerinde yapılacak düzenlemeler sonrasında google resim kaldırma işlemleri imajkoruma tarafından profesyonel bir şekilde garantili bir şekilde yapılmaktadır. Hızlı ve en ucuz bir şekilde google resim kaldırma ile ilgili ihtiyacınız olan desteği veriyoruz.