User Tag List


NOTICE Bilgilendirme: Bu Konu 1699 gün önce açıldı. Eğer durumunuz doğrudan konu sahibini ilgilendiriyor ise konu sahibini etiketleyin ( @kullanıcı_adı ) şeklinde yada daha güncel konulara bakın.
Teşekkür Teşekkür:  0
Beğenen Beğenen:  0
Beğenmeyen Beğenmeyen:  0
Toplam 9 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 9 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Nasıl Para Kazanırım Şeklinde Açılan Konulardan Şikayetçiyim!

  1. #1
    Platin Üye Alhambra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21-07-2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    920
    Tecrübe Puanı
    2
    Uye'yi Etiketle

    Standart Nasıl Para Kazanırım Şeklinde Açılan Konulardan Şikayetçiyim!

    İyi akşamlar arkadaşlar;

    Son günlerde foruma girdiğimde Top 6'da 2-3 tane "nasıl kazanırım,yeni başladım,kazancım iyi mi" gibi başlıklarla açılan konulardan bunaldım. Yukarıda arama bölümü var istediğiniz bilgiyi araştırın, Erdal abinin ve diğer üyelerin videoları var onları izleyin ama lütfen ben yeni başladım nasıl kazanırım gibi konular AÇMAYIN!

    Bu tip açtığınız konular hem görüntü kirliliği, hem de okuyan için zaman israfı. Aradığınızı bulamadığınızda gelin konu açın ama forumda pek çok bilgi varken hemen gelip ben nasıl kazanırım diye konu açmayın açın o konuları okuyun.

    Yönetimden de ricam karışıklığa ve gereksiz kalabalığa sebep olmaması için bu tür içerikli konuların açılmasının yasaklanması. Konu tartışmaya açıktır, herkes düşüncelerini paylaşabilir ama ben böyle düşünüyorum.

    Herkese hayırlı akşamlar, iyi forumlar..
    Youtube Junior Channel Director, Google Türkiye

  2. #2
    Serkan Atay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19-11-2014
    Nereden
    ADANA
    Yaş
    39
    Mesajlar
    7,691
    Tecrübe Puanı
    30224
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı Alhambra Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    İyi akşamlar arkadaşlar;

    Son günlerde foruma girdiğimde Top 6'da 2-3 tane "nasıl kazanırım,yeni başladım,kazancım iyi mi" gibi başlıklarla açılan konulardan bunaldım. Yukarıda arama bölümü var istediğiniz bilgiyi araştırın, Erdal abinin ve diğer üyelerin videoları var onları izleyin ama lütfen ben yeni başladım nasıl kazanırım gibi konular AÇMAYIN!

    Bu tip açtığınız konular hem görüntü kirliliği, hem de okuyan için zaman israfı. Aradığınızı bulamadığınızda gelin konu açın ama forumda pek çok bilgi varken hemen gelip ben nasıl kazanırım diye konu açmayın açın o konuları okuyun.

    Yönetimden de ricam karışıklığa ve gereksiz kalabalığa sebep olmaması için bu tür içerikli konuların açılmasının yasaklanması. Konu tartışmaya açıktır, herkes düşüncelerini paylaşabilir ama ben böyle düşünüyorum.

    Herkese hayırlı akşamlar, iyi forumlar..

    hocam % 100 katılıyorum ilk bakılması gereken yer arama satırı ama bakılmıyor benim önerim eğer oluru var ise konu açarken yazılan başlık yazaıldığında sistemin buna benzer bi konu var şeklinde uyarı vermesi yada var olan konuya yönlendirmesi olabilir.Çok mu şey istedim. ? :A

  3. #3
    Platin Üye Alhambra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21-07-2014
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    920
    Tecrübe Puanı
    2
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı atay.serkan Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    hocam % 100 katılıyorum ilk bakılması gereken yer arama satırı ama bakılmıyor benim önerim eğer oluru var ise konu açarken yazılan başlık yazaıldığında sistemin buna benzer bi konu var şeklinde uyarı vermesi yada var olan konuya yönlendirmesi olabilir.Çok mu şey istedim. ? :A
    Konuyu açarken benzer arama sonuçları da konuldu hocam ama bu ara artan bir olay bu eskiden bu kadar sık değildi.
    Youtube Junior Channel Director, Google Türkiye

  4. #4
    Standart Üye Bozkurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20-11-2014
    Nereden
    Muğla
    Yaş
    50
    Mesajlar
    1,350
    Tecrübe Puanı
    5
    Uye'yi Etiketle
    Bozkurt - MSN üzeri Mesaj gönder

    Standart

    Alıntı Alhambra Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    İyi akşamlar arkadaşlar;

    Son günlerde foruma girdiğimde Top 6'da 2-3 tane "nasıl kazanırım,yeni başladım,kazancım iyi mi" gibi başlıklarla açılan konulardan bunaldım. Yukarıda arama bölümü var istediğiniz bilgiyi araştırın, Erdal abinin ve diğer üyelerin videoları var onları izleyin ama lütfen ben yeni başladım nasıl kazanırım gibi konular AÇMAYIN!

    Bu tip açtığınız konular hem görüntü kirliliği, hem de okuyan için zaman israfı. Aradığınızı bulamadığınızda gelin konu açın ama forumda pek çok bilgi varken hemen gelip ben nasıl kazanırım diye konu açmayın açın o konuları okuyun.

    Yönetimden de ricam karışıklığa ve gereksiz kalabalığa sebep olmaması için bu tür içerikli konuların açılmasının yasaklanması. Konu tartışmaya açıktır, herkes düşüncelerini paylaşabilir ama ben böyle düşünüyorum.

    Herkese hayırlı akşamlar, iyi forumlar..
    Aynı dertlerden bende muzdaribim,çok haklısın kardeşim hiç bir yere bakmadan hemen konu açılıyor,

    Başını Daima Dik Tut,Unutma Başı Eğik Olanın Celladı Çok Olur...!
    Eğer Ölümüm Kurtaracaksa Vatanı,Bu Canı Koruyan Nefse Yazıklar Olsun..!
    Doğru Olsan Ok Gibi Yabana Atarlar Seni & Eğri Olsan Yay Gibi Elde Tutarlar Seni...
    Bir Piç Olup İmparator Olmaktansa,Onurlu Bir Hiç Olmayı Tercih Ederim...!
    Kimseyi Ezmedim,Ezeni Ezdim...!
    BİR UMUTTUR YAŞAMAK...!

  5. #5
    Standart Üye taminac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    21-01-2015
    Nereden
    kocaeli
    Mesajlar
    337
    Tecrübe Puanı
    4
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Yeni üye hemen konu açamasın. Bu zor birşey değilki. 50 beğeni şartı konsun. Konuları gezip beğenmeye teşvik. Bir çok forumda denk geldim. @Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız @Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız @Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız

  6. #6
    Platin Üye fztbyt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    22-03-2015
    Nereden
    Muğla
    Yaş
    27
    Mesajlar
    782
    Tecrübe Puanı
    2
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    ben bakıyorum genelde ufak yaştakiler açıyo bu tarz konuları üsluptan belli oluyo. yinede kızıp kalplerini kırmamak lazım

  7. #7
    Standart Üye Bozkurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    20-11-2014
    Nereden
    Muğla
    Yaş
    50
    Mesajlar
    1,350
    Tecrübe Puanı
    5
    Uye'yi Etiketle
    Bozkurt - MSN üzeri Mesaj gönder

    Standart

    Alıntı fztbyt Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    ben bakıyorum genelde ufak yaştakiler açıyo bu tarz konuları üsluptan belli oluyo. yinede kızıp kalplerini kırmamak lazım
    Aynen kardeşim bende kalpleri kırılmasın diyorum sürekli alttan alıyorum ama maalesef bazıları kendini bişey zannediyor,kafa tutmaya kalkıyor sonra.

    Başını Daima Dik Tut,Unutma Başı Eğik Olanın Celladı Çok Olur...!
    Eğer Ölümüm Kurtaracaksa Vatanı,Bu Canı Koruyan Nefse Yazıklar Olsun..!
    Doğru Olsan Ok Gibi Yabana Atarlar Seni & Eğri Olsan Yay Gibi Elde Tutarlar Seni...
    Bir Piç Olup İmparator Olmaktansa,Onurlu Bir Hiç Olmayı Tercih Ederim...!
    Kimseyi Ezmedim,Ezeni Ezdim...!
    BİR UMUTTUR YAŞAMAK...!

  8. #8
    Serkan Atay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    19-11-2014
    Nereden
    ADANA
    Yaş
    39
    Mesajlar
    7,691
    Tecrübe Puanı
    30224
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Alıntı taminac Nickli Üyeden Alıntı Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Yeni üye hemen konu açamasın. Bu zor birşey değilki. 50 beğeni şartı konsun. Konuları gezip beğenmeye teşvik. Bir çok forumda denk geldim. @Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız @Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız @Sevgili Misafir. Üye olmadan linkleri göremezsin Üye olmak için tıklayınız
    Yönetim bunun önlemini alacaktır.bende söylediklerine katılıyorum paralı üyelik değil ama üye olmadan konuları okutmamak yada sınırlı okumasu devamını görmek istiyorsa giriş yapmalı yada üye olmalı ticaret konusundada başka forumlarda aktif olabilir ama bu forumda ticaret yapacaksa belli bir mesaj sınırı olması gerektiğini düşünüyorum selametle

  9. #9
    Standart Üye
    Üyelik tarihi
    07-04-2015
    Nereden
    Berlin-İstanbul
    Mesajlar
    103
    Tecrübe Puanı
    1
    Uye'yi Etiketle

    Standart

    Çok haklısın.

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yukarı Çık
Yandex.Metrica
DMCA.com Protection Status
Google resmimi nasıl kaldırırım sorusunu her gün milyonlarca kez google üzerinden sorguluyoruz. Aslında bunu yapmak için özel olarak kurulmuş ve faaliyet gösteren kurumlar var ve çok ucuz google fotoğraf kaldırma işlemlerini hızlı ve ekonomik bir şekilde yapıyorlar. Eğer sizinde resminiz google arama sonuçlarında görünüyor ve google fotoğraf kaldırma konusunda profesyonel bir destek arıyorsanız bu içeriği iyi okuyun. Öncelikle google resminizi kesinlikle kendi sunucuları üzerinde barındırmaz, resminizi yayınlayan bir site üzerinden google arama sonuçlarına dahil etmiştir ve bunun kaldırılabilmesi için öncelikle kaynak alınan site üzerinde ki resminizin kaldırılması gerekmektedir. Ardından yetkili google panelleri üzerinde yapılacak düzenlemeler sonrasında google resim kaldırma işlemleri imajkoruma tarafından profesyonel bir şekilde garantili bir şekilde yapılmaktadır. Hızlı ve en ucuz bir şekilde google resim kaldırma ile ilgili ihtiyacınız olan desteği veriyoruz.